Ads

Friday, March 28, 2008

Of All The Websites

私は木のブロックでない。私はちょうど石である。

私の蜂蜜はすぐにもどって来ている。私達は今日実際にある明日の上に会う。 私はそれを憎む。Blogger はもしパスワードによって保護されるポストを実行すれば。そして、それは大いにより多くの多様性を有する

Blogger has no versatility at all. None of the online journals' websites like wordpress, xanga, blogger, livejournal has the complete package.

Blogger has no password protected posts which does not allow any versatility at all. If that was implemented, I believe people from wordpress will shift over to blogger.

If blogger would have allow friends to link each other and have their profiles and viewable entries written by their friends done up like Livejournal, I believe they will move over to blogger.

Seriously, Xanga is useless.

No comments:

Post a Comment